- W ciągu godziny jesteśmy w stanie obsłużyć sto osób - mówi Jarosław Chwiałkowski, zastępca dyrektora wydziału. By załatwić sprawę, petent musi najpierw za pomocą jednego z czterech terminali wskazać problem, z jakim przyszedł. Urządzenie wyda mu specjalny bilet i przyporządkuje go do konkretnego okienka.
Konstruktorzy zapewniają, że system segregacji spraw, z którymi przychodzą petenci, jest jednym z najnowocześniejszych w kraju. W czwartek jego działanie poszerzono o kolejną funkcję - internetową rezerwację terminów.
Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?