Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Centrum Handlowe Pogoria: nowe logo, nowe otwarcie [FOTO]

mat. prasowe
Centrum Handlowe Pogoria to jedno z najchętniej odwiedzanych miejsc na mapie Dąbrowy Górniczej – obiekt liczący około 80 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji oraz nowoczesne kino, pełni funkcję nie tylko zakupowego, ale także kulturalnego i towarzyskiego centrum miasta. Pod koniec marca w Pogorii zadebiutowała nowa identyfikacja wizualna, w tym nowe logo – finał zmian zachodzących w obiekcie w ostatnich kilkunastu miesiącach

Centrum Handlowe Pogoria: nowe logo, nowe otwarcie [FOTO]


Nowa Pogoria przyciąga uwagę żywymi kolorami, widocznymi nie tylko na logotypach na fasadzie centrum oraz kładce łączącej je z ulicą 3 Maja, ale również wewnątrz budynku – począwszy od drzwi wejściowych, poprzez windy i schody ruchome, korytarze, witryny sklepów, po oznaczenia kierunkowe. Gruntownie odświeżone zostały również elementy małej architektury wokół placu z fontanną – w tym pylony informacyjne nawiązujące do kształtu nowego logotypu oraz wygodne siedziska, które znajdują się także w głównym atrium. Zmianę wyglądu przeszła też tzw. strefa foodcourt z restauracjami na 1. piętrze centrum. Z kolei wokół budynku stanęły nowe tablice powitalne oraz zmienione zostało oznakowanie parkingu.

Nowy, kolorowy logotyp CH Pogoria, a w szczególności jego pierwsze cztery litery, łączą się ze sobą, budując skojarzenie ze zbiornikami wodnymi Pogoria znajdującymi się w Dąbrowie Górniczej. Z kolei forma liternictwa logotypu, inspirowana dotychczasowym symbolem centrum, oparta jest na okręgach, nawiązując do formy architektonicznej budynku z charakterystycznym dziedzińcem. Zastosowana nowa kolorystyka w pełni oddaje przyjazny charakter Pogorii i różnorodność jej handlowo-rozrywkowej oferty.

Wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej we wszystkich kanałach komunikacji z klientami towarzyszy wiosenna kampania reklamowa CH Pogoria w regionie oraz uruchomienie nowej strony internetowej – www.ch-pogoria.pl.

- Nowa identyfikacja wizualna to swoisty finał zmian, które realizowane były w Pogorii w ostatnich dwóch latach. Jej pozycja na lokalnej mapie handlowej jest bardzo mocna – centrum jest wynajęte niemal w 100 procentach i odwiedza je miesięcznie około 400 tysięcy klientów, a 74 procent z nich deklaruje, że to właśnie Pogoria jest miejscem, w którym najchętniej robią zakupy. Mamy nadzieję, że Pogoria w nowej odsłonie będzie jeszcze bardziej atrakcyjna dla mieszkańców Dąbrowy Górniczej i regionu – mówi Wojciech Smyk, vice president w firmie BlackRock, będącej właścicielem CH Pogoria.

Od 2013 roku w Pogorii zawarto nowe lub przedłużono umowy najmu dotyczące blisko połowy powierzchni handlowej centrum. W ostatnich miesiącach zrealizowano również liczne prace modernizacyjne, w tym rozbudowę parkingu o około 240 miejsc, odświeżenie wybranych powierzchni wspólnych oraz remont węzłów sanitarnych. Zakończyło się też porządkowanie terenu wokół tzw. Pałacyku Dezona – zabytkowego budynku sąsiadującego z Pogorią.

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dabrowagornicza.naszemiasto.pl Nasze Miasto