W przypadku inspektora w Wydziale Oświaty:
Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku/specjalności prawo lub administracja.
doświadczenie zawodowe: minimum 3-letni staż pracy,
znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o systemie oświaty, Karty Nauczyciela, ustawy o systemie informacji oświatowej oraz Kodeksu postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
mile widziane dodatkowe kwalifikacje w zakresie informatyki, potwierdzone dyplomem ukończenia studiów wyższych lub podyplomowych,
bardzo dobra znajomość programu komputerowego Word i Excel.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
I. Zadania główne:
- Kontrola poprawności danych przekazywanych przez placówki w zakresie m.in. liczby uczniów, w tym uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego, nauczania indywidualnego, dzieci posiadających opinie o potrzebie wczesnego wspomagania.
- Sporządzanie analiz i raportów dotyczących realizowanych zadań.
II. Zadania pomocnicze:
- Wykonywanie innych i dodatkowych zadań ustawowych, wynikających ze zmieniającego się lub poszerzonego zakresu działania gminy stosownie do decyzji przełożonych.
- Inne prace zlecone przez przełożonego.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu),
- kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane a złożone kserokopie dokumentów poświadczone własnoręcznym podpisem przez kandydata za zgodność z oryginałem i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 19.04.2013 r. godz. 1530 pod adresem:
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
ul. Graniczna 21
41-300 Dąbrowa Górnicza
w zaklejonej kopercie, na której należy napisać imię, nazwisko, adres oraz numer telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko – Inspektor w Wydziale Oświaty”.
Dodatkowe informacje na temat prowadzonych naborów oraz informacje w zakresie rozstrzygnięć naborów można uzyskać pod numerem telefonu: 32 295 67 40 (Wydział Kadr i Szkoleń).
Liczba kandydatów spełniających wymagania niezbędne i dopuszczonych do drugiego etapu naboru wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej bądź pisemnego testu wiedzy zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej przy ul. Granicznej 21.
W przypadku inspektora w Wydziale Urbanistyki i Architektury:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: architektura, budownictwo lub historia sztuki.
- doświadczenie zawodowe: minimum 3-letni staż pracy,
- znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z rozporządzeniami wykonawczymi oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera pakietu Office.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
I. Zadania główne:
1. Wykonywanie zadań z zakresu ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami, planowania przestrzennego i prawa budowlanego.
II. Zadania pomocnicze:
1. Obsługa systemu informatycznego oraz przetwarzanie danych w ramach obowiązków wynikających z zakresu czynności i odpowiedzialności służbowej.
2. System SEKAP (System Elektronicznego Obiegu Dokumentów).
3. Sprawozdawczość.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy
(w przypadku pozostawania w zatrudnieniu),
- kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do
niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych
z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych,
wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych
osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia
29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.
zm.),
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, zgodny z wymogami
określonymi w przepisach o służbie cywilnej – w przypadku osób nie posiadających
obywatelstwa polskiego,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane a złożone kserokopie dokumentów poświadczone własnoręcznym podpisem przez kandydata za zgodność z oryginałem i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 16.04.2013 r. godz. 1530 pod adresem:
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
ul. Graniczna 21
41-300 Dąbrowa Górnicza
w zaklejonej kopercie, na której należy napisać imię, nazwisko, adres oraz numer
telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko – Inspektor w Wydziale Urbanistyki i Architektury”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu
do kancelarii Urzędu Miejskiego), nie będą rozpatrywane.
Pracodawcy nie będą tworzyć nowych miejsc pracy