DG: praca w UM czeka. Możesz zostać inspektorem....
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności: ekonomicznej lub administracyjnej.
- doświadczenie zawodowe: minimum 3-letni staż pracy,
- znajomość przepisów prawa z zakresu: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o sporcie oraz ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
2. Wymagania dodatkowe:
- -------------------
3. Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne:
- komunikatywność,
- kreatywność,
- zdolności analityczne,
- entuzjazm,
- umiejętność poprawnego wypowiadania się,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
I. Zadania główne:
1. Współdziałanie z organami i stowarzyszeniami w zakresie wychowania fizycznego i zdrowotnego, rehabilitacji, turystyki i wypoczynku.
2. Sporządzanie sprawozdań dla GUS-u.
3. Nadzór nad prawidłowością wydatkowania środków finansowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i ustawą o finansach publicznych.
4. Nadzór nad gospodarką finansową organizacji pozarządowych w zakresie umów na dofinansowanie przez gminę zadań realizowanych przez te organizacje, w tym kontrola prawidłowości wydatkowania i rozliczania dotacji.
5. Sporządzanie sprawozdań opisowych z realizacji dotacji z zakresu zleconych zadań własnych gminy.
6. Rozpatrywanie wniosków stowarzyszeń kultury fizycznej i jednostek kultury fizycznej, w zakresie potrzeb finansowych związanych z realizacją zadań z zakresu sportu i rekreacji.
7. Rozpatrywanie wniosków w sprawie przyznawania stypendiów za wybitne osiągnięcia sportowe oraz aktualizacja karty informacyjnej w przedmiotowym zakresie.
8. Przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta, uchwał Rady Miejskiej, odpowiedzi na interpelacje radnych oraz wniosków Komisji Rady Miejskiej.
II. Zadania pomocnicze:
1. Inne zadania zlecone przez Naczelnika Wydziału.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. Praca przy monitorze komputerowym.
7. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny,
CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kserokopia świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy
(w przypadku pozostawania w zatrudnieniu),
kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych
z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych,
wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych
osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, obecnej
i przyszłej zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych
osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 922),
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 902),
oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
8. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane a złożone kserokopie dokumentów poświadczone własnoręcznym podpisem przez kandydata za zgodność z oryginałem i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 09.09.2016 r. godz. 15.30 pod adresem:
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
ul. Graniczna 21
41-300 Dąbrowa Górnicza
w zaklejonej kopercie, na której należy napisać imię, nazwisko, adres oraz numer
telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko – Inspektor w Wydziale Promocji, Kultury i Sportu”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu
do kancelarii Urzędu Miejskiego), nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje na temat prowadzonych naborów oraz informacje w zakresie rozstrzygnięć naborów można uzyskać pod numerem telefonu: 32 295 96 29 (Wydział Kadr i Szkoleń).
9. Liczba kandydatów spełniających wymagania niezbędne i dopuszczonych do drugiego etapu naboru wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej bądź pisemnego testu wiedzy zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej przy ul. Granicznej 21.
10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej przy ul. Granicznej 21.
11. Osoby, które nie spełniły wymagań niezbędnych i nie zostały zakwalifikowane do dalszego etapu naboru lub były nieobecne, proszone są o odbiór swoich dokumentów aplikacyjnych (osobiście) w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyników o naborze. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną zniszczone.
12. Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?