Drugi sklep Netto w Dąbrowie Górniczej. Zobacz GAZETKĘ z promocjami na otwarcie

OPRAC.:
Piotr Sobierajski
Piotr Sobierajski
Otwarcie Netto w Dąbrowie Górniczej. Zobacz gazetkę >>>
Otwarcie Netto w Dąbrowie Górniczej. Zobacz gazetkę >>>
Udostępnij:
W Dąbrowie Górniczej powstał drugi sklep Netto. Przywita klientów już w czwartek, 27 stycznia. Placówka przy ul. Królowej Jadwigi 50 zastąpi znajdujący się tu jeszcze do niedawna sklep sieci Tesco. W dniu otwarcia sklep zaprasza od 8 rano. Na klientów czekać będzie atrakcyjna oferta.

Nowy sklep Netto w Dąbrowie Górniczej ma powierzchnię ok. 800 m kw. i zlokalizowany jest przy ul. Królowej Jadwigi 50. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22. W Dąbrowie Górniczej funkcjonuje już jeden sklep Netto – przy ul. 11 Listopada 22.

Wszystkie nowo otwierane sklepy Netto utrzymane są w formacie 3.0, który nawiązuje do skandynawskich korzeni sieci. W sferze wizualnej 3.0 to minimalistyczny wystrój wnętrz, który zapewnia komfort zakupów dzięki szerokim alejkom, neutralnemu oświetleniu oraz zastosowaniu naturalnych materiałów wyposażenia wnętrz.

Zobacz GAZETKĘ:

Na inauguracji czekać będą promocje: banany w cenie 2,22 zł za 1 kg, papryka czerwona za 5,99 zł za 1 kg, ćwiartka z kurczaka za 3,49 zł za 1 kg czy kawa mielona Jacobs Krönung za 10,99 zł za 250 g, to tylko niektóre okazje cenowe przygotowane dla klientów nowego Netto w Dąbrowie Górniczej. Z okazji otwarcia dla klientów przygotowana została specjalna oferta obejmująca obniżki cen sięgające nawet ponad 50 proc.

Oferta na otwarcie placówki obowiązuje od 27 do 30 stycznia, czyli pierwszej niedzieli handlowej w tym roku. Nowi klienci będą mieli okazję nie tylko uzupełnić domowe zapasy, ale także zapoznać się z asortymentem Netto.

W trosce o swoich klientów Netto stale utrzymuje dyskontowe ceny 500 najbardziej popularnych produktów. Każdego tygodnia eksperci sieci monitorują rynek, by upewnić się, że ceny proponowane przez Netto są zawsze najniższe. Zaoszczędzić na zakupach pomagają też liczne promocje i rabaty, co tydzień inne.

W ofercie Netto znajduje się ponad trzy tysiące produktów, w tym 1/3 to produkty marek własnych, których wysoka jakość idzie w parze z możliwie najniższą ceną. Na przykład Sztuka Mięsa to marka, pod którą oferowane są świeże, pakowane mięsa, Miletto to szeroki wybór nabiału, z kolei Premieur to linia wykwintnych produktów, takich jak wędliny, owoce morza, kawy czy słodycze.

Wyróżniająca dla sieci jest oferta Z zieleniaka, w ramach której klienci znajdą ponad 150 rodzajów warzyw i owoców oraz Półka zdrowia, na której znaleźć można produkty BIO, bezglutenowe, bezcukrowe i bezlaktozowe.

Poza ofertą spożywczą w Netto można również nabyć produkty ze zmieniającej się cyklicznie linii non–food, w skład której wchodzi małe AGD, meble i elementy wyposażenie domu, zabawki czy sprzęty elektroniczne.

Oferta specjalna z okazji otwarcia

Co jeszcze będzie dostępne w ramach specjalnej oferty na otwarcie? Oto wybrane propozycje:

Oferta „Z Zieleniaka”:

  • pieczarki: 3,49 zł za 500 g,
  • winogrono ciemne bezpestkowe: 5,99 zł za 500 g.

Mięsa, w tym produkty z linii „Sztuka mięsa”:

  • mięso mielone wieprzowe z szynki: 4,99 zł za 500 g,
  • polędwiczka wieprzowa 15,99 zł za 1 kg.
Otwarcie Netto w Dąbrowie Górniczej. Zobacz gazetkę >>>

Drugi sklep Netto w Dąbrowie Górniczej. Zobacz GAZETKĘ z pro...

Z pozostałych promocji produktów warto zwrócić uwagę na m.in.:

  • czekoladę Premieur (z różnymi dodatkami m.in. z karmelem i solą morską): 3,99 zł za tabliczkę 100 g,
  • pesto La Campagna (różne rodzaje): 3,49 zł za 190 g.

W ofercie promocyjnej wyróżnia się także hipoalergiczna linia dla niemowląt i najmłodszych marki własnej Hello Sensitive, której ceny będą na początek niższe o co najmniej 28 proc. Kupujący znajdą tu m.in. pieluchy (już od 6,99 zł za opakowanie w zależności od rozmiaru) i nawilżane chusteczki (4,99 zł za opakowanie 100 szt.).

Z kolei w tzw. ofercie non-food na szczególną uwagę zasługują:

żelazko parowe: 50 zł za 1 szt.,
elektryczna wyciskarka do cytrusów: 30 zł za 1 szt.,
ręczniki Bella (różne kolory): od 3 zł za 1 szt. w zależności od rozmiaru,
dzbanek filtrujący wodę Time w zestawie z trzema wkładami (biały lub niebieski): 25 PLN za 1 komplet,
opiekacz do kanapek: 40 zł za 1 szt.,
gofrownica: 80 zł za 1 szt.

Netto to sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce 500 sklepów i pięć centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ok. 6 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Jurij Belous o definicji ludobójstwa

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Nasze Miasto
Dodaj ogłoszenie