Największą powierzchnię w Galerii Libero spośród marek Grupy LPP, bo ponad 2 200 mkw. zajmie dwupoziomowy salon Reserved. Pozostałe marki odzieżowe – Mohito oraz sklepy z ofertą dla młodzieży - Cropp, House i Sinsay – będą dysponować powierzchniami od 415 do blisko 500 mkw.
- Nasza decyzja o otwarciu salonów wszystkich marek z grupy LPP w Libero jest zgodna z tegoroczną strategią działalności spółki, która zakłada zwiększenie łącznej powierzchni salonów stacjonarnych w najlepszych lokalizacjach w Polsce. Za jedną z takich lokalizacji uważamy południową część Katowic, zarówno ze względu na niskie nasycenie ofertą handlową, jaki wysoką siłę nabywczą mieszkańców okolicznych osiedli. Zaletami tego miejsca jest również ciekawa architektura Libero oraz udogodnienia we wnętrzach, które zapewniają poczucie komfortu zarówno najemcom, jak i klientom – mówi Krzysztof Bocianowski, dyrektor najmu i ekspansji, LPP SA.
Przypomnijmy, że w Galerii Libero będzie łącznie około 150 sklepów, liczne restauracje, kawiarnie, kinowy multipleks oraz klub fitness. Galeria ma zostać otwarta wiosną 2018 roku. Jej budowa trwa w rejonie skrzyżowania ulic Kościuszki i Kolejowej na południu Katowic.
- Realizacja przebiega zgodnie z harmonogramem. Zakończenie stanu surowego planowane jest latem tego roku. Niezależnie od postępującej budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już blisko 70 proc. powierzchni handlowej Libero zostało wynajęte – podsumowują przedstawiciele inwestora, firmy Echo Investment.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?