Oprócz zapisów precyzujących zakres działalności i gospodarkę finansową ciekawe zapisy pojawiły się w części poświęconej organizacji Pałacu. I tak okazuje się, że PKZ zarządzać powinien dyrektor, ale docelowo będzie miał także dwóch swoich zastępców, choć dotychczas był tylko jeden. Trzeba będzie więc powołać wicedyrektora PKZ ds. artystycznych i drugiego wicedyrektora ds. administracyjno-technicznych.
Aktualna sytuacja wygląda natomiast zupełnie inaczej i nijak ma się do zapisów statutowych,. Dyrektora PKZ bowiem nie ma. Miasto w ubiegłym roku ogłosiło konkurs na to stanowisko, ale pomimo wielu zgłoszeń nie zdecydowało się na konkretny wybór, zaniechało także rozpisania nowego konkursu. Powód? PKZ jest w remoncie i działa w tymczasowej siedzibie.
Jak długo całą instytucją zarządzał będzie więc wicedyrektor? Najprawdopodobniej jeszcze przez kilkanaście miesięcy, bo remont siedziby PKZ ma się zakończyć w 2013 roku.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?