Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

MKS Dąbrowa Górnicza podejmuje koszykarzy z Ostrowa Wielkopolskiego. To dobry czas na rewanż

OPRAC.: PAS
Tak MKS zaprezentował się w zwycięskim starciu z zespołem z Bydgoszczy Zobacz kolejne zdjęcia/plansze. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE
Tak MKS zaprezentował się w zwycięskim starciu z zespołem z Bydgoszczy Zobacz kolejne zdjęcia/plansze. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE Dariusz Nowak
Po przerwie na mecze pucharu Polski i eliminacje reprezentacji do EuroBasketu, wracają rozgrywki koszykarskiej ekstraklasy. W sobotę 27 lutego MKS zmierzy się ze Stalą Ostrów Wielkopolski. Spotkanie pokaże Polsat Sport Extra. Tymczasem okazuje się, że MKS stał się w ostatnim czasie drużyną bardzo medialną, o której statystycznie dowiedział się... każdy Polak.

W sobotę 27 lutego, w meczu 26.kolejki Energa Basket Ligi, MKS Dąbrowa Górnicza podejmie Arged BMSlam Stal Ostrów Wielkopolski. Pojedynek będzie można zobaczyć w Polsacie Sport Extra. Początek o godz.17.35.

Ligowa przerwa dla dąbrowian trwała od 7 lutego. Wówczas, w ramach 25.kolejki, MKS podjął Polpharmę Starogard Gdański. Starcie przyniosło sporo emocji, a do jego rozstrzygnięcia konieczna była dogrywka. Mecz był dobrym przykładem spotkania, w którym obie drużyny miały wzloty i upadki, a prowadzenie przechodziło z rąk do rąk. Losy rywalizacji ważyły się do ostatnich chwil czwartej kwarty, a ostateczny rezultat został ustalony dopiero w doliczonym czasie. W dodatkowej partii szalę zwycięstwa na swą stronę przechylili gospodarze, kończąc mecz rezultatem 102:90.

Okazja do rewanżu, ale faworytem są goście

Do zakończenia sezonu zasadniczego pozostało pięć kolejek. Rezultat sobotniego starcia MKS – Stal będzie miał duże znaczenie dla ostatecznego układu tabeli. W pierwszym meczu tych drużyn, rozegranym na początku listopada, ekipa z Ostrowa wygrała 83:70. Teraz dąbrowskiemu zespołowi nadarza się okazja do rewanżu.

Faworytem sobotniej konfrontacji są goście. Ostrowianie mają 41 punktów, bilans 16 zwycięstw i 9 porażek, co daje im czwartą lokatę w tabeli. MKS to ekipa wciąż aspirująca do udziału w rundzie play off. Aktualnie, z 25 punktami zdobytymi w 11 wygranych i 14 przegranych meczach, jest na dziewiątym miejscu. Nieraz w sezonie pokazał już, że jest w stanie skutecznie stawić czoła wyżej notowanym rywalom, dlatego sprawa wyniku pozostaje sprawą otwartą.

Medialny sukces dąbrowskiego zespołu

Okazało się tymczasem, że w pierwszym miesiącu 2021 r. medialne informacje dotyczące koszykarskiego klubu z Dąbrowy Górniczej dotarły do 38,2 mln osób. W Polsce mieszka ok. 38 mln osób. A zatem statystycznie każdy mieszkaniec naszego kraju miał możliwość dowiedzieć się o sportowych poczynaniach dąbrowskich zawodników.

To oczywiście statystyka, ale przykład ten dobrze obrazuje, jakim zainteresowaniem cieszą się ligowe rozgrywki z udziałem MKS-u. Ponad 38 mln to łączna liczba odbiorców 757 informacji, które na temat zespołu pojawiły się w radiu, telewizji, prasie i internecie.

MKS to silna marka. Zliczając nakłady pism, słuchalność radia i oglądalność telewizji, a także liczbę użytkowników internetowych portali, w których była mowa o dąbrowskim zespole, informacje związane z klubem w styczniu mogły potencjalnie dotrzeć aż do 1,5 mld osób.

O MKS-ie mówi się i pisze nie tylko w mediach lokalnych, ale też tych z innych regionów i ogólnopolskich. Wśród tytułów można wymienić m.in. Przegląd Sportowy, RMF FM, Polskie Radio, onet.pl, interia.pl czy sportowefakty.wp.pl.

Od 29 grudnia do końca stycznia, 6 z 7 meczów MKS-u zagościło w sportowych kanałach telewizji Polsat. Tym sposobem spotkania dąbrowskiej drużyny były najczęściej pokazywanymi spośród zespołów występujących w ekstraklasie. Najbliższe cztery potyczki dąbrowian również będą do obejrzenia na telewizyjnym ekranie.

MKS Dąbrowa Górnicza to także duże pole do działań promocyjnych, co szczególnie powinno zainteresować sponsorów. Wartość ekspozycji nazw i logotypów firm na parkiecie, bandach, banerach czy strojach, liczona jako ekwiwalent reklamowy, w styczniu wyniosła 3,6 mln zł. Jak widać, MKS-em warto zainteresować się nie tylko ze względu na grę.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dabrowagornicza.naszemiasto.pl Nasze Miasto