ZSS nr 5 Dąbrowa Górnicza: program pomaga dzieciom

PAS, mat. prasowe
Zajęcia w ramach programu w Zespole Szkół Specjalnych nr 5 w Dąbrowie Górniczej
Zajęcia w ramach programu w Zespole Szkół Specjalnych nr 5 w Dąbrowie Górniczej
ZSS nr 5 Dąbrowa Górnicza. W tej placówce trwa realizacja projektu "Kompleksowe i wielospecjalistyczne oddziaływania rewalidacyjne, wspierające dzieci i młodzież z terenu Dąbrowy Górniczej z zaburzeniami rozwoju". To także szansa dla Waszych pociech.

ZSS nr 5 Dąbrowa Górnicza: trzecia odsłona programu

Już po raz trzeci w Zespole Szkół Specjalnych nr 5 im. Jana Pawła II w Dąbrowie Górniczej dzięki środkom finansowym pozyskanym z Urzędu Miasta realizowany jest projekt „Kompleksowe i wielospecjalistyczne oddziaływania rewalidacyjne wspierające dzieci i młodzież z terenu Dąbrowy Górniczej z zaburzeniami rozwoju”. Rozpoczął się 11 marca 2013 roku i trwać będzie do 13 grudnia 2013 r. Projekt realizowany jest we współpracy z Dąbrowskim Stowarzyszeniem na Rzecz Osób Niepełnosprawnych „Otwarte Serca”.

ZSS nr 5 Dąbrowa Górnicza: wsparcie dla prawie setki dzieci

Wsparciem terapeutycznym zostało objętych ok. 90 dzieci i młodzieży, mieszkańców Dąbrowy Górniczej, uczęszczających do przedszkoli oraz szkół ogólnodostępnych lub integracyjnych, posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego lub opinię Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej lub innej poradni specjalistycznej, u których wystąpiły zaburzenia rozwojowe, trudności w uczeniu się, ograniczające ich możliwości w funkcjonowaniu intelektualnym, społecznym i emocjonalnym. Udział w projekcie jest dla podopiecznych nieodpłatny.

Uczniowie dąbrowskich placówek oświatowych brali dotychczas udział w takich zajęciach terapeutycznych (będą kontynuowane po wakacjach) jak: terapia EEG Biofeedback, wczesna profilaktyka trudności szkolnych dzieci w wieku 6 lat, terapia z zastosowaniem ortezy dynamicznej, glottodydaktyka, zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci autystycznych, terapia SI, zajęcia rewalidacyjne z wykorzystaniem m. in. metody symultaniczno – sekwencyjnej, zajęcia rewalidacyjne z zakresu surdopedagogiki, Grupa Wsparcia „Tęcza” dla rodziców dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera.

Kredyt hipoteczny, to coraz większe ryzyko. UOKiK ostrzega.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie