Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej nie przyjmuje w wigilię, a w sylwestra pracuje krócej

OPRAC.: Piotr Sobierajski
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej będzie w wigilię nieczynny
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej będzie w wigilię nieczynny UM DG
Wigilia będzie dniem wolnym od pracy w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej. Dyżur pełnić będzie Urząd Stanu Cywilnego. Z kolei w sylwestra, 31 grudnia, zostały skrócone godziny otwarcia urzędu.

W czwartek 24 grudnia pracownicy Urzędu Miejskiego będą odbierać wolne za drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia, wypadający w sobotę. W godz. 9 -12 Urząd Stanu Cywilnego będzie pełnił dyżur w zakresie sporządzania aktów zgonu.

W kolejny czwartek 31 grudnia zostały skrócone godziny otwarcia Urzędu Miejskiego. W tym dniu Urząd Miejski będzie czynny w godzinach od 7:30 do 15:30. Funkcjonować będą wszystkie wydziały.

Urząd Stanu Cywilnego również 2 stycznia 2021 r. w godz. 9 – 12 będzie pełnił dyżur w zakresie sporządzania aktów zgonu.

Przypominamy, że w związku z sytuacją epidemiologiczną w całym kraju, w Urzędzie Miejskim obowiązują zmienione zasady obsługi klienta. Wizyty w UM powinny odbywać się po wcześniejszym umówieniu.

Terminy można ustalić telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem kalendarza internetowego dostępnego pod adresem https://kalendarz.dg.pl

Dane kontaktowe do wydziałów Urzędu Miejskiego

Urząd Stanu Cywilnego

nr tel.: 32 295 68 50
Email Urzędu Stanu Cywilnego: [email protected]

Wydział Spraw Obywatelskich

W zakresie spraw meldunkowych:
telefon kontaktowy:
32 295 68 94

W zakresie dowodów osobistych:
telefon kontaktowy:
32 295 9656

W zakresie pojazdów:
telefon kontaktowy:
32 295 67 81

W zakresie prawa jazdy oraz uprawnień:
telefon kontaktowy:
32 295 67 92 (prawa jazdy) / 32 295 69 01 (uprawnienia)

Zmiany obsługi w Referacie Rejestracji Pojazdów

Od 19 października realizacja spraw w Referacie Rejestracji Pojazdów Wydziału Spraw Obywatelskich odbywa się wyłącznie z wykorzystaniem kalendarza do internetowego umawiania wizyt www.kalendarz.dg.pl

Informacje i wnioski dotyczące spraw komunikacyjnych znajdują się w zakładce: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5887

Warto pamiętać, że wnioski w zakresie zgłoszenia zbycia/nabycia pojazdów lub wyrejestrowania ich z tytułu demontażu/kradzieży należy pozostawić przed wejściem głównym budynku Urzędu Miejskiego w specjalnie przeznaczonej do tego skrzynce podawczej lub nadesłać drogą pocztową, a w przypadku zgłoszenia zbycia/nabycia pojazdu można bez potrzeby wychodzenia z domu nadesłać drogą elektroniczną https://www.gov.pl/web/gov/zglos-zbycie-lub-nabycie-pojazdu-na-przyklad-sprzedaz-kupno-darowizne

Email Wydziału Spraw Obywatelskich: [email protected]

Wydział Polityki Społecznej

Telefon kontaktowy: 32 295 68 93, 32 295 67 65
Email: [email protected]

Wydział Podatków i Opłat

Kontakt w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości, leśnego i rolnego: tel.: 32 295 67 51,

tel.: 32 395 67 52
Kontakt w sprawie opłat adiacenckich i planistycznych: tel.: 32 295 67 33

telefon kontaktowy:
32 295 67 51

Email: [email protected]

Wydział Rozwoju, Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestorów

Naczelnik Wydziału: tel. 784 077 804, 32 295 96 97, email: [email protected] [email protected]

Obsługa przedsiębiorców:tel. 662 138 251, 32 295 67 10, email: [email protected]

W zakresie wniosków CEIDG: tel. 32 295 67 37, 32 295 69 13,email: [email protected] [email protected]

Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych:tel. 32 295 69 54, email: [email protected]

Obsługa potencjalnych inwestorów, obsługa trwających procesów inwestycyjnych:

tel. 32 295 69 90, email: [email protected]

tel: 32 295 96 97, email: [email protected] [email protected]

Zaświadczenia o położeniu nieruchomości w obszarze rewitalizacji
tel. 32 295 69 90, 32 295 68 85, email: [email protected]

Wydział Infrastruktury Miejskiej

Naczelnik Wydziału – tel. 32 295 96 47, [email protected]

Sekretariat Wydziału – tel. 32 295 68 62

Z-ca Naczelnika Wydziału – tel. 32 295 68 47,[email protected]

Referat Dróg i Transportu – tel. 32 295 67 24, [email protected]

Referat Zarządzania i Gospodarowania Odpadami – tel. 32 295 68 47, [email protected]

Referat Zieleni i Oczyszczania – tel. 32 295 96 51, [email protected]

Referat Zarządzania Energią – tel. 32 295 96 82, [email protected]

Każdorazowo rekomenduje się uzgadnianie telefoniczne sposobu wniesienia podania do Wydziału Infrastruktury Miejskiej pod nr tel. 32 295 68 62.

Wydział Ochrony Środowiska

Numer kontaktowy Wydziału Ochrony Środowiska: 32 295 67 18

Email Wydziału Ochrony Środowiska: [email protected]

Wydział Organizacji Pozarządowych i Aktywności Obywatelskiej

Centrum Aktywności Obywatelskiej

W sprawach związanych z działalnością podmiotów społecznych, wnioskami dotacyjnymi oraz zakładaniem stowarzyszeń i fundacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 668 573 952 bądź emailem [email protected].

Kontakt telefoniczny w sprawach związanych z aktywnością obywatelską (w tym konsultacje społeczne, proces DBP 2.0 oraz budżet obywatelski) tel. 518 270 597

Wydział Oświaty

email: [email protected]

tel. 32 295 68 35

Wydział Urbanistyki i Architektury

Na każdym piśmie dotyczącym prowadzonej przez wydział sprawie jest numer telefonu osoby prowadzącej, wobec tego w razie pytań prosimy kontaktować się z tą osobą telefonicznie, w razie jej absencji pod numerem telefonu 32 2956 867 lub 32 295 96 02
Dodatkowych informacji dotyczących trybu i sposobu załatwiania spraw udzielają pracownicy wydziału pod numerem telefonu: 32 295 96 02, email: [email protected]

Wydział Geodezji i Kartografii

telefon kontaktowy:

32 295 67 55
32 295 69 68

Email: [email protected]

Wydział Gospodarki Nieruchomościami

tel.:32 295 68 32

Email: [email protected]

Wydział Inwestycji Drogowych

tel.: 32 295 96 69

Email: [email protected]

Centrum Zarządzania Kryzysowego – Ośrodek Dyspozycyjny Prezydenta

tel. 32 262 44 10

Email: [email protected]

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

tel. 32 295 69 26

Email: [email protected]

Biuro Rady Miejskiej

tel.: 32 295 67 13

Email: [email protected]

Wydział Inwestycji i Remontów

tel. 32 295 68 39; email: [email protected]

Wydział Kadr i Szkoleń

tel. 32 295 67 40; email: [email protected]

Wydział Księgowości

tel. 32 295 67 50; email: [email protected]

Wydział Kultury, Sportu i Organizacji Czasu Wolnego

tel. 32 295 68 97, email: [email protected]

Wydział Marki Miasta

Centrum Obsługi Klienta

tel. 32 295 67 00, email: [email protected]

Wydział Nadzoru i Kontroli

tel. 32 295 68 81; email: [email protected]

Wydział Obsługi Urzędu

tel. 32 295 69 60; email: [email protected] lub [email protected]

Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Inspektora Ochrony Danych

tel. 32 295 6 825; email: [email protected]

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Dąbrowie Górniczej

– ograniczona możliwość umawiania się w siedzibie inspektoratu,

– wizyta w siedzibie inspektoratu możliwa będzie wyłącznie po wcześniejszym jej umówieniu telefonicznym, w przypadkach niecierpiących zwłoki,

– w sytuacjach, w których nie jest to konieczne, prosimy o wyłączny kontakt telefoniczny lub pisemny (za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej), nr tel.: 32 295 69 24, email: [email protected]

Miejski Zakład Gospodarowania Odpadami

Od 19 października do odwołania, w Urzędzie Miejskim nie funkcjonuje stanowisko Miejskiego Zakładu Gospodarowania Odpadami. Wszystkie sprawy są załatwiane w siedzibie MZGO.

Miejski Zakład Gospodarowania Odpadami
ul. Piłsudskiego 34 c
tel.: 32 264 46 23
email: [email protected]
godziny pracy: pn.-pt. 7-15, środa 7-18
www.mzgodg.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Archeologiczna Wiosna Biskupin (Żnin)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dabrowagornicza.naszemiasto.pl Nasze Miasto